آیا کسب مهارت انبارداری برای انبارداران ضروری است؟

چرا کسب مهارت انبارداری

آیا کسب مهارت انبارداری برای انبارداران ضروری است؟

سازمان جهانی بهداشت تعریف جامعی از مهارت‌های زندگی ارائه داده است: توانایی انجام رفتار سازگارانه و مثبت به‌گونه‌ای که فرد بتواند با چالش‌ها و ضروریات زندگی روزمره خود کنار بیاید.

برای کسب این مهارت‌ها باید در طول زندگی به‌تدریج درس‌هایی را بیاموزیم و به کار ببندیم که ما را در مسیر موفقیت همراهی کند؛ اما هرچه یادگیری این موارد دیرتر انجام شود، احتمال موفقیت وزندگی بهتر هم برای شخص کمتر می‌شود.

بند چهارم این تحقیق به شرح زیر است:

«۴. تحصیلات اغلب با گرفتن دیپلم به اتمام نمی‌رسد.

در دنیای امروز دانش و مهارت حرف اول را می‌زند. اگر می‌خواهید عقب نمانید، باید به تحصیلاتتان ادامه دهید.»

این تحصیلات می‌تواند به‌صورت آکادمیک ادامه یابد و یا به‌صورت مهارتی در ارتباط با شغلتان نمود پیدا کند. آنچه بدیهی است در دنیای امروز مدیران بالادستی افرادی که در رشته کاری خود تحصیلاتی داشته باشند را نسبت به دیگران ترجیح می‌دهند و باید هم این‌گونه باشد چراکه هرچه علم و دانش فرد بیشتر باشد امکان استفاده بهینه از امکانات موجود نیز بیشتر می‌شود.

در حیطه انبار مشخصاً اگر انبارداری، آموزش‌دیده باشد بهتر می‌داند چگونه از فضای انبار استفاده کند که خود باعث کمتر شدن هزینه سربار می‌شود. علاوه بر آن با توجه به اینکه از چگونگی مصرف کالا نیز آگاهی دارد از گذشتن تاریخ‌ مصرف اجناس پیشگیری نموده و سبب می‌شود کالاهای فاسد شده‌ای وجود نداشته باشد یا آن را به کمترین میزان می‌رساند و این نیز خود به کاهش هزینه‌های جاری کمک می‌کند. همچنین با به‌کارگیری روش‌های صحیح چیدمان می‌تواند در زمان صرفه‌جویی کند که خود سبب کاهش هزینه سربار می‌گردد.

با توجه به مطالب بالا بدیهی است آموزش امری مهم است و در اصل نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود که در نهایت به کاهش هزینه‌های جاری و سربار در انبار ختم می‌شود.

امیدواریم توانسته باشیم پاسخی درخور به پرسش آیا کسب مهارت انبارداری برای انبارداران ضروری است؟ داده باشیم.

آیا شما به‌عنوان یک انباردار تاکنون دوره آموزشی به خصوصی را گذارده‌اید؟

یا شما به‌عنوان کارفرما تاکنون امکان آموزش پرسنل انبار خود را فراهم کرده‌اید؟

ما می‌توانیم باتجربه چندین ساله خود آموزش‌هایی کاربردی به شما ارائه دهیم تا بتوانید انبارتان را به بهترین نحو مدیریت کنید.

شاید شما بگویید دوره آموزشی وجود ندارد و اگر وجود دارد در زمان اداری است که شما مشغول کار هستید و امکان حضور در آن کلاس را ندارید. ولی ما برای شما راهکار داریم.

راهکار چیست؟

از آنجائی‌که ما با مشکلات شما آشنا هستیم و می‌دانیم دوره‌های آموزش انبارداری دائمی نیست و هر از گاهی موسسه‌ای، آموزشی برگزار می‌کند که همه دوستداران امکان حضور در آن را ندارند که دلایل گوناگونی مانند: برگزاری در ساعات اداری، دوری راه و … دارد.

پس بر آن شدیم که این مشکل را برطرف کنیم. پیشنهاد ما آموزش آنلاین است. در این شیوه شما نیاز به حضور فیزیکی در محل آموزش ندارید و ساعت بخصوصی نیز برای برگزاری مشخص نشده. با ثبت نام در کلاس‌های آنلاین ما، شما می‌توانید با توجه به ساعات فراغت آموزش‌ها را سپری نموده و از پشتیبانی ما نیز بهره ببررید. اگر در حین آموزش پرسشی برای شما مطرح شد می۳توانید از روش‌های گوناگون مانند تلفن، تلگرام، واتساپ و ایمیل با ما در تماس باشید.

در انتهای آموزش پس از گذارندن یک آزمون و دریافت نمره پذیرش، گواهینامه‌ای برایتان صادر می‌شود که امکان پیگیری آن در سایت وجود دارد.

حال تصمیم با شماست. شما می‌توانید با شرکت در دوره آموزش غیرحضوری انبارداری عمومی، مهارت انبارداری خود را افزایش داده و به ارتقای شغلی خودتان کمک کنید.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *